Skip to main content

Login om het menu te kunnen zien.

3. Tickets

tickets.jpeg

Hier vind je een overzicht van je support-tickets.

De gegevens in het overzicht kun je filteren m.b.v. de keuzelijsten ‘bedrijf’, ‘status’ en ‘prioriteit’. Daarnaast kun je het aantal (5, 10, 20 of 50) tickets in het overzicht instellen.

In de eerste kolom, links van het ticketnummer, toont de kleur van een cirkeltje de prioriteit van het ticket. Een groen cirkeltje duidt op een lage prioriteit, een oranje cirkeltje op een gemiddelde prioriteit en een rood cirkeltje op een hoge prioriteit.

Je kunt in dit overzicht een nieuw ticket maken en je kunt de communicatie over bestaande tickets inzien.

Nieuw ticket

ticketnew.jpeg

Je kunt een nieuw ticket maken door rechts boven het overzicht te klikken op de knop Nieuw ticket maken. Je gaat dan naar een nieuw scherm. Daar vul je een formulier in met de volgende velden:

  • Onderwerp
  • Categorie (vraag, incident, wijziging)
  • Betreft (integraties, connectie enz.)
  • Impact (op hoeveel gebruikers is het van toepassing)
  • Prioriteit (laag, gemiddeld, hoog)
  • Beschrijving

Daarna klik je op de knop Ticket maken. Let op! Je kunt zelf de prioriteit aangeven maar de definitieve prioriteit wordt bepaald door Dstny. Deze kan dus later afwijken van wat je zelf hebt ingevuld.

Detailpagina

ticketdetail.jpeg

Als je in het overzicht op een regel klikt ga je naar de detailpagina van het ticket. Hier vind je ook alle communicatie over het ticket.

Je kunt de berichten nu ook sorteren op datum (aflopend of oplopend) door op Datum + pijltje rechtsboven te klikken.

Je kunt een nieuwe reactie toevoegen door rechtsboven te klikken op de knop Reactie toevoegen. Je ziet dan een pop-upvenster waar je jouw reactie kunt plaatsen.

ticketreactie.jpeg