7. Openingstijden
De openingstijden van je organisatie kunnen wijzigen. Het kan dan gaan om een aanpassing van de reguliere openingstijden. Het kan ook gaan om een uitzondering voor een bepaalde dag, bijvoorbeeld een personeelsdag of een open dag. Een aparte categorie uitzonderingen wordt gevormd door de officiƫle feestdagen.
Je kunt in myDstny eenvoudig zowel de reguliere openingstijden aanpassen als uitzonderingen op de reguliere openingstijden maken.
Als je de openingstijden aanpast, is het handig om ook de telefonische bereikbaarheid (doorschakeling, audiobericht) aan te passen. Ook dat kun je eenvoudig doen in myDstny.
Openingstijden activeren
Let op! Om gebruik te maken van de openingstijden-functionaliteit in myDstny moet er eenmalig een script worden geactiveerd. Neem hiervoor of voor meer informatie hierover contact op met onze supportafdeling. Onze supportafdeling is te bereiken via het telefoonnummer 088 204 22 04 en door te mailen naar
Schema dupliceren
Met de functie Schema Dupliceren kun je een bestaand schema dupliceren naar een nieuw schema. Alle gekoppelde audioberichten en contacten worden mee gedupliceerd naar het nieuwe schema.
Om een schema te dupliceren klik je op het icoontje Dupliceren. Je vindt het icoontje rechts naast het keuzemenu:
myDstny vraagt dan om een nieuwe naam voor het schema in te vullen. Daarna kun je klikken op de knop Schema kopiƫren. Er wordt dan een kopie van het schema gemaakt.
Let op! Je kunt het nieuwe schema dat je heb gemaakt helemaal inrichten, maar het schema is nog niet actief omdat het nog niet is gekoppeld aan je centrale. Neem contact op het je adviseur om het schema te laten koppelen.
Schema verwijderen
Je kunt een schema niet zelf verwijderen. Om een schema te (laten) verwijderen kun je contact opnemen met onze afdeling support of je kunt een ticket aanmaken in myDstny.