2. Menu
Hoofdmenu
Het hoofdmenu kan de volgende knoppen bevatten, afhankelijk van de rechten in jouw account:
- Tickets: maak nieuwe support-tickets en bekijk en reageer op bestaande support-tickets
- Facturen: bekijk en download je facturen
- CDR’s: bekijk je gespreksgeschiedenis en de statistieken
- Nummerchecker: bekijk de geschiedenis van een mobiel nummer (alleen voor partners en Dstny-medewerkers)
- Openingstijden: beheer de openingstijden van je bedrijf
- Bedrijfsgegevens: bekijk je bedrijfsgegevens en beheer de gebruikers van je bedrijf
- Klanten: bekijk je klanten en log in als een van je klanten (alleen voor partners en Dstny-medewerkers)
- Help: bekijk de handleiding en uitleg
Als je account geen rechten heeft om bijvoorbeeld de facturen in te zien, dan zul je de knop Facturen niet zien in het menu. Gebruikers met admin-rechten van je bedrijf kunnen je rechten instellen en aanpassen.
Footermenu
Een aantal knoppen vind je nu in de footer:
- Feedback: deel problemen of suggesties voor verbeteringen met de ontwikkelaars van myDstny
- Changelog: bekijk de aanpassingen aan myDstny
- Profiel: bekijk je eigen inloggegevens en stel multifactor authenticatie in
- Uitloggen: log uit