- 1. Inloggen
- 2. Menu
- 3. Tickets
- 4. Facturen
- 5. CDR's
- 6. CDR statistieken
- 7. Openingstijden
- 7.1 Dashboard
- 7.2 Schema
- 7.3 Instellen van je openingstijden
- 7.4 Doorschakelingen
- 7.5 Audioberichten
- 7.6 Uitzonderingen
- 7.7 Kalender
- 7.8 Info
- 8. Bedrijfsgegevens
- 9. Klanten
- 10. Zoeken
- 11. Profiel
- 12. Digitale assistent
- 12.1 Terugbelverzoeken
- 12.2 Terugbeltijden
- 12.3 Toegang
12.3 Toegang
Als je gebruik wilt maken van de digitale assistent, neem dan contact op met onze afdeling Sales om de extensie te bestellen en te activeren.
Na activatie worden de rechten per gebruiker zichtbaar voor de administrator van je bedrijf.
De administrator kan dan per gebruiker instellen of hij/zij de Digitale assistent mag beheren, door naar de Bedrijfsgegevens te gaan en de rechten toe te kennen aan de gebruiker.