Skip to main content

Login om het menu te kunnen zien.

12.2 Terugbeltijden

Door op een terugbelverzoek te klikken kom je uit op de detail pagina van een terugbelverzoek. Hier vind je meer gedetailleerde informatie over het terugbelverzoek en kan je de status aanpassen en eventueel een notitie achterlaten.

Hier vind je meer informatie zoals het bellende nummer en extra informatie die is opgevraagd d.m.v. de digitale assistent. Als een terugbelverzoek is afgehandeld kan je de status wijzigen in Afgehandeld en een medewerker kiezen die het gesprek heeft gevoerd. Ook is het mogelijk om het gehele terugbelverzoek te verwijderen.

c4e5059f f16a 4962 a081 0dab7fbd8d42

Door op het potloodje te klikken kan je de beschikbare tijdsloten aanpassen en het Max. aantal gesprekken wijzigen van die dag. Door op het vinkje/kruisje te klikken kan je de beschikbaarheid aanpassen. Een kruisje betekend dat je in dat tijdslot niet teruggebeld kan worden.

 

0f67fd5b 4c9f 40d9 8faa 8c24cda8b9360448d5ac feb2 4727 ae63 1f76f31a84ab