- 1. Inloggen
- 2. Menu
- 3. Tickets
- 4. Facturen
- 5. CDR's
- 6. CDR statistieken
- 7. Openingstijden
- 7.1 Dashboard
- 7.2 Schema
- 7.3 Instellen van je openingstijden
- 7.4 Doorschakelingen
- 7.5 Audioberichten
- 7.6 Uitzonderingen
- 7.7 Kalender
- 7.8 Info
- 8. Bedrijfsgegevens
- 9. Klanten
- 10. Zoeken
- 11. Profiel
- 12. Digitale assistent
- 12.1 Terugbelverzoeken
- 12.2 Terugbeltijden
- 12.3 Toegang
12.2 Terugbeltijden
Door op een terugbelverzoek te klikken kom je uit op de detail pagina van een terugbelverzoek. Hier vind je meer gedetailleerde informatie over het terugbelverzoek en kan je de status aanpassen en eventueel een notitie achterlaten.
Hier vind je meer informatie zoals het bellende nummer en extra informatie die is opgevraagd d.m.v. de digitale assistent. Als een terugbelverzoek is afgehandeld kan je de status wijzigen in Afgehandeld en een medewerker kiezen die het gesprek heeft gevoerd. Ook is het mogelijk om het gehele terugbelverzoek te verwijderen.
Door op het potloodje te klikken kan je de beschikbare tijdsloten aanpassen en het Max. aantal gesprekken wijzigen van die dag. Door op het vinkje/kruisje te klikken kan je de beschikbaarheid aanpassen. Een kruisje betekend dat je in dat tijdslot niet teruggebeld kan worden.