5. CDR's
Met de optie CDR’s kun je de call detail records ofwel de gesprekshistorie van je bedrijf bekijken.
Let op! De CDR-optie is alleen beschikbaar als je centrale is gekoppeld aan onze CDR database server. Neem contact op met onze afdeling sales als je deze optie wil gebruiken maar nog niet beschikbaar is voor jouw bedrijf.
Onze afdeling sales is te bereiken via het telefoonnummer 088 204 22 02 en door te mailen naar
In het overzicht staat het laatste gesprek standaard bovenaan. Met de datumvelden kun je de gegevens beperken tot een bepaalde periode. Je kunt de gegevens in het overzcht filteren met behulp van de keuzelijsten 'status' en 'type gesprek'. Je kunt de gegevens ook filteren door een zoekterm in te vullen.
Daarnaast kun je het aantal (5, 10, 20 of 50, 100, 200) records in het overzicht instellen.
Gelinkte gesprekken
Als er sprake is van een doorschakeling, zie je in de laatste kolom een link-icoon. Je kunt op het icoon klikken om een overzicht te zien van de gelinkte gesprekken.
Gespreksduur
De gespreksduur wordt berekend door de startdatum van de einddatum af te trekken.
Let op! De gespreksduur van een doorgeschakeld gesprek wordt berekend door de gespreksduur van alle individuele doorgeschakelde gesprekken bij elkaar op te tellen.
Export
Je kunt je gesprekken exporteren door op de knop Exportbestand maken te klikken. De export bestaat uit een CSV-bestand dat rekening houdt met de filters die je hebt toegepast op het overzicht.