6. CDR statistieken
Hier zie je de statistieken van de gesprekken van je bedrijf. Het gaat om:
- Inkomende en uitgaande gesprekken voor een bepaalde periode
- Het langste gesprek, de langste wachttijd, het aantal doorverbonden gesprekken
Let op! Interne gesprekken worden niet meegenomen in de statistieken.
Gebruikersstatistieken
Je kunt ook statistieken bekijken per gebruiker. In het overzicht per gebruiker zie je een kolom met de score. De score wordt bepaald door het aantal gesprekken (hoe meer hoe beter) en de reactietijd (hoe korter hoe beter). De score is relatief en is bedoeld om de ranking op te bouwen.
Gesprekken (P/U P/D)
Als je in de grafiek met je muis over een bepaalde datum gaat, zie je een tooltip – een vierkantje met de hele datum uitgeschreven. Je kunt op de tooltip klikken om de statistieken te bekijken voor die specifieke datum.
Beëindiging
Je kunt een overzicht van de beëindigingen van gesprekken bekijken. De beëindigingen zijn in het overzicht uitgesplitst per reden van beëindiging en het aantal keren dat het is voorgevallen.