8. Bedrijfsgegevens
Hier vind je je bedrijfsgegevens, waaronder je adres- en contactgegevens, en de contactpersonen van je bedrijf.
Bedrijfsgegevens
Je kunt een verzoek indienen om je bedrijfsgegevens te wijzigen. Dat doe je door op de knop Gegevens wijzigen te klikken. Je ziet dan een pop-upvenster met alle opgeslagen gegevens. Je past de te wijzigen gegevens aan, plaatst eventueel een toelichting in het opmerkingenveld en klikt op de knop Verzenden.
Je wijzigingsverzoek wordt naar Dstny gestuurd. Dstny bekijkt het verzoek en past de gegevens eventueel aan.
Contactpersonen
In het overzicht Contactpersonen zie je alle contactpersonen van jouw organisatie bij Dstny bekend zijn. Niet iedere contactpersoon kan inloggen in myDstny en niet ieder contactpersoon met een myDstny-account heeft beheerrechten.
- Als in de kolom Login/Admin een groene tag Login staat dan, kan deze contactpersoon inloggen in myDstny
- Als in de kolom Login/Admin een groene tag Admin staat, heeft deze contactpersoon admin-rechten
Je kunt via het keuzemenu boven de lijst van contactpersonen filteren op contactpersonen met een myDstny-account en contactpersonen met admin-rechten. Je kunt ook filteren op de categorie van de contactpersoon.
Je kunt de rechten van een contactpersoon aanpassen door op de knop met de drie puntjes te klikken. Je hebt dan een aantal opties:
- Toegang tot myDstny verlenen: de gebruiker krijgt een myDstny-account en ontvangt een e-mailbericht met een tijdelijk wachtwoord.
- Account verwijderen: het myDstny-account wordt verwijderd, de contactpersoon zelf wordt niet verwijderd.
- Rechten instellen: hiermee beheer je de rechten van de contactpersoon.
- MFA resetten: hiermee reset je de tweefactor authenticatie voor een gebruiker.
- Gegevens wijzigen: de naam, het e-mailadres of het telefoonnummer van de contactpersoon wijzigen.
- Contactpersoon verwijderen: de contactpersoon verwijderen. Je verwijdert ook het myDstny-account.
Rechten instellen
Een gebruiker met admin-rechten kan voor een contactpersoon die een myDstny account heeft, rechten instellen. Dit zijn de rechten die ingesteld kunnen worden:
- Gewone gebruiker of gebruiker met admin-rechten
- Toegang tot facturen
- Toegang tot tickets
- Alleen eigen tickets inzien of ook tickets van collega’s
- Openingstijden: toegang per schema instellen
Contactpersoon toevoegen
Je kunt een nieuwe contactpersoon toevoegen. Let er daarbij op dat het e-mailadres voor elke gebruiker uniek moet zijn. Je bent ook verplicht om minimaal één categorie te kiezen. Informatie over de categorieën zie je als je met je muis over het info-icoontje gaat.